Vnemy v realitách – ČUCH
Keď som stála pred rozhodnutím, či vstúpiť do realitného biznisu, predstavovala som si čistý obchod. Naučiť sa parametre, riešiť zmluvy, byť pragmatická a praktická. Aj preto som dlho váhala, či do týchto vôd vstúpiť, vôd, ktoré pohltia moju pestrofarebnú kreatívnu a ženskú stránku. Bála som sa. A úplne zbytočne – mať obchodníckeho ducha predsa znamená všetko, čo do podnikania vkladáme, aby bolo úspešné – mať obchodníckeho ducha neznamená len dobre „vyjednávať“ slovami a šermovať zákonmi, ale komunikovať aj cez svoju intuíciu a pocity:-).
Svoje srdce som naplno vložila do úprav nehnuteľností, ktoré ponúkam, do ich zveľaďovania, začala som tvoriť (s)NOVÝ PRIESTOR – aby ste aj vy mali lepšiu predstavu o tom, ako rôzne sa môžete v priestore realizovať. Neponúkam návod, ponúkam inšpiráciu; robím ochutnávku nezmerného potenciálu toho, čím vaše priestory môžu ožiť.
V nasledujúcich príspevkoch by som vám rada predstavila sériu vnemov a ponúkla iný, neobyčajný pohľad na to, ako tieto vnemy vplývajú na predaj nehnuteľností.
𝑪̌𝑼𝑪𝑯
𝙉𝙞𝙚𝙠𝙩𝙤𝙧𝙞́ 𝙯 𝙣𝙖́𝙨 𝙢𝙖𝙟𝙪́ 𝙣𝙖 𝙙𝙤𝙗𝙧𝙚́ 𝙫𝙚𝙘𝙞 𝙟𝙚𝙙𝙣𝙤𝙙𝙪𝙘𝙝𝙤 𝙘̌𝙪𝙘𝙝. Poznajú sa a vedia si vybrať z ponúkaných možností tu najprijateľnejšiu – robia si zo svojich rozhodnutí najlepších priateľov, ktorí ich podržia aj v ťažkom čase. No úplne všetci z nás majú čuch v základnej výbave vo svojom nose, a ten sa nad niektorými nehnuteľnosťami pekne ohrnie, ak sa nachádzajú nie v atraktívnych oblastiach, prípadne v dedinských lokalitách s domami nepripojenými na kanalizáciu.
Niekedy však inú možnosť nemáme, len si upraviť mikroprostredie nášho interiéru – vonnými tyčinkami, sviečkami, osviežovačmi vzduchu, difuzérmi, čerstvo opratou bielizňou či prípravou výborného a chutného jedla.
𝙈𝙖́𝙡𝙤𝙠𝙚𝙙𝙮 𝙙𝙤𝙠𝙖́𝙯̌𝙚𝙢𝙚 𝙥𝙤𝙝𝙣𝙪́𝙩̌ 𝙤𝙠𝙤𝙡𝙞́𝙢 𝙖 𝙧𝙤𝙯𝙝𝙤𝙙𝙣𝙪𝙩𝙞𝙖𝙢𝙞 𝙡̌𝙪𝙙𝙞́, 𝙠𝙩𝙤𝙧𝙞́ 𝙝𝙤 𝙩𝙫𝙤𝙧𝙞𝙖, 𝙣𝙤 𝙫𝙞𝙚𝙢𝙚 𝙢𝙖𝙡𝙞𝙘̌𝙠𝙤𝙨𝙩̌𝙖𝙢𝙞 𝙨𝙥𝙧𝙞́𝙟𝙚𝙢𝙣𝙞𝙩̌ 𝙨𝙫𝙚𝙩 𝙨𝙚𝙗𝙚. 𝙏𝙚𝙣 𝙨𝙫𝙤𝙟 𝙢𝙚𝙣𝙨̌𝙞́ 𝙨𝙫𝙚𝙩.
Máte pre mňa tip na svoj obľúbený spôsob rozvoňania priestoru? 😊